reklama

Sprav si červené nechty a začni sa rozhodovať

Pred pár dňami som sa pripravovala na konferenciu s názvom ,Umenie byť ženou'. Okrem prípravy témy ktorú som prezentovala, som chcela zároveň pripraviť aj svoju dušu a telo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pred pár dňami som sa pripravovala na konferenciu s názvom ,Umenie byť ženou'. Okrem prípravy témy ktorú som prezentovala, som chcela zároveň pripraviť aj svoju dušu a telo. Preto som navštívila kozmetický salón, aby sa postarali o moje vlasy, nechty a mejkap. Počas starostlivosti o moje nechty som sa s kozmetičkou rozprávala o tom na čom pracujem a na akú konferenciu sa chystám. Prirodzene sa diskusia prehúpla do problematiky žien v spoločnosti a k tomu, že stále príliš často, sa nám hovorí čo môžeme a čo nemôžeme robiť. V jednom momente sa ma pani spýtala akú farbu nechtov si prajem. A ja som bez zbytočného premýšlania povedala „červenú“. Milujem túto farbu! Po tom ako som to povedala sa mi milá pani zdôverila, že aj ona by chela mať takú farbu, ale jej priateľ (napriek tomu, že sa mu červená farba nechtov páči u iných žien) jej to nedovolí. Ostala som v šoku! Neodolala som a vyhŕklo zo mňa, že by sme sa nikdy nemali vzdať slobody rozhodovania o svojich osobných záležitostiach. Obzvlášť keď sa to týka takých maličkostí, ako napríklad farba nechtov. Prečo? Lebo si si tým postupne uberáme priestor pri rozhodovaní keď ide o veľa. Pokiaľ nemôžeme rozhodovať o základných potrebách, ako si môžeme udržať sebaistotu a smelo rozhodovať o vážnych problémoch ako naša kariéra, rodina, život? Tak teda daj si spraviť „ČERVENÉ NECHTY“ a bez obáv rieš ihneď svoju prácu, životné plány, alebo farbu vlasov. Ponechaj si svoju autenticitu a ži svoj život ako TY chceš.

Sylwia Kiš Tomaszewska

Sylwia Kiš Tomaszewska

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Leader&Motivator, Od roku 2006 sa popri mojej práci venujem školeniam, ktoré sú zamerané primárne na rozvoj žien a rozvoj zamestnancov. Naprieč celou svojou kariérou som bola mentorom viacerých, dnes už úspešných lídrov. Inšpiruje ma pomáhať druhým. Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu